sâmbătă, 25 mai 2013

Jurnalul unei femei simple - 3

 Despre Jurnalul unei femei Simple aici    
                                     


Pentru astazi (data/hora)... 25/05/2013  1:38 am
Afara ... noapte si liniste
Mă gândesc ... azi multe ginduri mi-au  dat tircoale prin cap ,dar un lucru nu pot sa imi inchipui, cum a putut mama Sf.Evghenie Radionov sa priveasca caseta cu martirajul unicului ei fiu? cita durere trebuie sa fie in sufletul acelei mame? greu... greu.... Sf Evghenie roaga-te pentru noi pacatosii!
Din locurile de unde invatam ...din vietile acelor oameni sfinti care Lau iubit mai presus de toate pe Atotputernicul Dumnezeu si Domnul nostru Iisus Hristos
Sunt recunoscător pentru ...ca mam nascut ortodoxa...
Din bucătărie ...miroase a scortisoara tooooata casa:) am facut  azi Estonian Kringel cu o aroma mmm delicioasa ca o sa mai persiste inca doua zile prin casa :)
Cu ce sunt imbracata ...pijama in ce altecava la ora asta ;D  ?
Ceea ce astept (sper) ...sa ne dea Dumnezeu tarie  sa le induram pe toate cu  credinta
Ce mai mesteresc ...la paturica albastra
Ascult ...
În casa ...liniste 
Unul dintre lucrurile mele preferate ...sa privesc cum lumina candelei cade peste icoane si le da viata
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... dupa Liturgie sa mergem in padure dupa apa de izvor cu copii si sa mai tragem in piept aer proaspat cu miros de pini 
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: Sf Matrona a Moscovei

3 comentarii:

  1. Mi-a placut cum ai zis despre lumina candelei!
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună dimineaţa! :)
    rar la comentarii, mai des la vizită, astăzi mă prezint cu aprecierile mele :)
    Nu trebuie să urmezi regulile, doar să-l primeşti.
    http://anastasiaanestis.blogspot.ro/2013/05/the-versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...