sâmbătă, 5 octombrie 2013

Jurnalul unei Femei simple -19


Despre Jurnalul unei femei Simple aici                                         



Pentru astazi (data/hora)... 05/10/2013 12:12

Afara ... e cald, soarele stralucesti pe cerul albastru si senin, desi, azi noapte a dat o ploicica buna
Mă gândesc ... ca trebuie sa fi iesit ciupercile, si e momentul de imbracat cizmele de luat cosurile si laaaaa munte :)
Din locurile de unde invatam ...de peste tot
Sunt recunoscător pentru ... zilele minunate cu care ne intilnim in fiecare dimineata
Din bucătărie ... niste  faguri deliciosi receta de aici  si am pus la cuptor pui la punga si fac niste cartofi fripti cu ceapa si ardei rosu, ne vine mama la masa :)
Cu ce sunt imbracata ... rochita alba cu mineca scurta
Citesc ...ultima vreme Pinterest-ul imi ocupa mult timp :) culeg idei
Ceea ce astept (sper) ... nimic
Ce mai mesteresc ...  hehe am gasit niste cearsafuri c-am vechi si deocamdata le tai fisii vreau sa incerc sa fac un covor
 Ascult ...ticaitul ceasului de la cuptor si copii cred-ca se bat cu pernele :)
În casa ... curat hmmm deocamdata, si am un munte de calcat 
Unul dintre lucrurile mele preferate ... mirosul de copturi in casa
Unele planuri pentru săptămânii asta ...  nu ne-am facut planuri, improvizam :)
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: genul de casusa ce imi place mie :) alba si cu lemn
Un sfirsit de saptamina minunat
Taniusa

10 comentarii:

  1. Ei, m-a luat valul cu Zâmbetele la mine acasă și-am uitat să-ntorc urarea. :oops:
    Repar acum, fuguța! ;)
    Să-ți fie duminica soare blând, ferită de lacrimile ploii... :) >:D< :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ador mirosul placintelor in casa. Mai ales in ajun de Craciun coc biscuiti stelati cu ghimbir sau scortisoara si cand vin copiii la colindat sunt gata calzi. Ah... sa vina Craciunul!!!
    Duminica linistita, draga Taniusa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Casuta parca e dintr-o poveste.
    Taniusa, te rog frumos, daca vrei, scrie cum faci cartofii fripti cu ceapa si ardei rosu. Mi-ai facut o poftaa !
    Duminica placuta, cu soare si voie-buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina cu placere iti zic pun intr-o tigae adinca mai mult ulei, ca si pentru cartofii pai, cartofii ii tau cuburi ceapa felii mai groase si ardeiul rosu la fel, le amestec si apoi iau cite un pumne de cartofi tot cu ceapa si ardei si le pun in uleiul incins sa se rumeneasca apoi le scot si pun alt pumn de cartofi, la sfirsit le sarez dupa gust si le mai presarez si marar uscat sau vegeta de casa sunt buni buni. Duminica placuta si tie

      Ștergere
  4. Fagurii aia ii am si eu in plan :D
    Duminica faina in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da sunt foarte buni si tot moi si pufosi au ramas chear daca sunt facuti de ieri
      Tot de la tine de pe pagina i-am luat :D si chear merita O Seara minunata si tie iti diresc

      Ștergere
  5. Casa e incantatoare!
    Acelasi gen imi place si mie. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...